Sunday, June 19, 2016

Ada Ciganlija

Tokom leta imam običaj da dođem na Adu Ciganliju i da provedem par sati na nudističkoj plaži. Tamo sam prošle godine često dolazio u vreme dok su u Beogradu bile velike vrućine. Već neko vreme na nudističkoj plaži se ne može videti nešto interesantno. Uglavnom su tamo penzioneri i stariji ljudi kojima je lekar prepisao sunčanje kao neku vrstu terapije. Međutim, jednog vrelog avgustovskog dana prošle godine, dok sam ležeći go na peškiru utonuo u lak san, probudio me je malo jači zvuk, kao da se nešto razbilo. Kad sam protrljao oči, video sam da je tipu koji je stavio svoj peškir blizu relativno blizu mene, ispalo nekoliko limenki piva iz ruksaka. On je spazio da sam se ja trgo i obratio mi se. Pitao me da li me je probudio, ja odgovorih u stilu, ma sve ok, a on mi kao u znak izvinjenja ponudi limenku piva. Na brzinu sam ga skenirao, imao je dobro telo, sportski oblikovano ali ne previše. Bio je u slip kupaćim gaćama i kita mu se lepo ocrtavala. Brzo sam skrenuo pogled sa njegove kite da ne bi primetio šta gledam, ali mi je skočila temperatura po inače vrelom danu. Iako ne volim pivo, prihvatio sam da uzmem od njega jednu limenku i da tako produbimo razgovor. Rekao sam mu da često dolazim, da mi se ovde sviđa, da je super za opuštanje. Posle desetak minuta neobaveznog razgovora pitao me je da se okupamo. Ja sam naravno prihvatio. Prethodno je on skinuo kupaće gaće, kita je sevnula, njegova kita je bila jedino što mi je privlačilo pažnju na plaži. Krenuli smo ka vodi, ja sam išao polako da bih ga celog osmotrio, bio je sav zategnut, naročito mi je guza delovala čvrsto. Guza i noge su mu bile skroz depilirane, dok na razvijenim grudima i leđima jedva da sam mogao da primetim neku dlaku. Ušli smo u vodu, zapravo on je prvi ušao i zaplivao dok sam se ja još navikavao na temperaturni šok. Dok sam ja tako stajao i lagano se kvasio, on je odjednom zaronio i krenuo u smeru ka meni. Ja nisam još krenuo da plivam, kad je on doronio do mene, ruku mi stavljajući između nogu, kao da je hteo da ih raširim. Ja sam to učinio, a on je prošao između mojih nogu i nosem mi dodirnuo jaja, ustvari kao da ih je protrljao. Ja sam se potpuno izgubio, nisam znao gde se nalazim. Onda je izronio iza mene i stao. Ja sam još bio u čudu, a on mi se približio tako da je njegova kita dodirivala moje guzove i prstom mi dodirujući vrat rekao: ovde kao da te je nešto ujelo. Tako mi je zagledao vrat, prelazeći preko njega svojim prstom uz napomenu da on ima neku kremu koja rešava te probleme. Sve vreme se kretao tako blizu mene, da je njegova kita dodirivala čas moju butinu, čas moje guzove. Meni je kurac pulsirao, mislio sam da će da pukne. Na kraju je stao ispred mene, kite su nam se sada dodirivale, osetio sam pulsiranje njegove kite na svojoj i treperio. Onda je odjednom rekao kako sunce postaje jako i kako bi trebalo da pređemo malo u hlad. Znajući šta taj predlog znači, prihvatio sam i povukli smo se malo u šumu iza biciklističke staze. On je sada išao iza mene. Odjednom je stao i rekao ovde je ok. Dok sam ja spustio kesu sa peškirom, on mi je prišao otpozadi i krenuo da me žvali po vratu, baš na onom mestu gde me je navodno nešto ujelo. Pribijao je svoju nabreklu kitu uz moje guzove, odnosno šamarao je moje guzove svojom kitom. To me je toliko uzbuđivalo, mislio sam da će odmah da krene da me tuca. Međutim nakon što je prestao da žvali moj vrat, stao je ispred mene i krenuo da drka moj kurac. Ja sam isto tako uhvatio njegov koji je bio veći i lepši od mog, baš sam mu zavideo. Nakon nekoliko minuta drkanja, pribijanja njegove kite uz moja jaja (što me je izluđivalo), predložio je da legnemo na peškir. To sam i uradio i brzo smo se namestili u poziciju 69, što sam sve vreme i čekao, da osetim njegovu kitu. Bila je veća od moje ali jako pogodna za pušenje, što sam radio polako ali temeljno. Bio je dosta dobar u pušenju, svršio sam relativno brzo. Kad je osetio moju spermu u ustima, ozario se, izvadio ga i nastavio da mi ga drka uz istovremeno timarenje mojih jaja, hteo je da ga jebem. Ja sam ga pitao da li bi on hteo mene, on je rekao da to ne radi i da on voli da ga primi. Pomislio sam u sebi, šteta, tako lep kurac, a da njime ne tuca. Potom je on kleknuo i hteo je da ga jebem otpozadi. Dugo mi je trebalo da uđem. Kad sam sada izbliza video njegovu depiliranu guzu, prvo sam krenuo da je grizem i ližem. Onda sam nekoliko minuta udarao svojim kurcem po njegovim čvrstim guzovima, pa sam mu mesio guzove rukama. Na kraju mi je on uhvatio kurac i privukao ga njegovoj rupici. Krenuo sam da ga navlačim na svoju kitu, ali sam opsednut njegovim lepim kurcem morao da ga uhvatim u ruku i da mu ga drkam. To mu se baš svidelo i sada je on svršio prvi, meni je trebalo malo duže, ali pogled na njegovu guzu je učinio svoje. Napunio sam je toplim mlazom. Na kraju me je poljubio u vrat i rekao: nećemo razmenjivati telefone, videćemo se opet. Nažalost, i pored čestih dolazaka na nudističku plažu na Adi Ciganliji, nisam ga ponovo video...

No comments:

Post a Comment