Sunday, June 19, 2016

Jedna mala nevjerna

Bok svima !! Ovo je moja prva prica na ovom sajtu, nemojte se ljutiti na gramatiku i ostale nepravilnosti. Prica je istinita, nadam se da ce vam se svidjeti :)

Evo ovako bilo je to prije kojih 7-8 godina.. pocetak ljeta.. sparno suho vrijeme.. spremam se za plazu i provod sa drustvom kad odjednom zvoni mobilni ,ja se javljam moj daljni rodak me zove da mu pomognem odraditi smjenu u zabavnom parku jer mu fali ljudi a bio je to bitan dan u sezoni, jedna festica. Da ne duljim pocetak.. dosao sam preko volje u susjedni grad da mu pomognem i prvo sto sam ugledao na ulazu u zabavni park bila je jedna sitna cura nekih (150cm) crne kose, crnih velikih ociju, zgodna, uredena tip top.. ma sve na mjestu. Upoznali smo se zvala se AnaMarija. Uglavnom ja sam pozvan da nju cuvam dok ona radi haha. I tako proveli smo cijeli dan skupa, zabavljajuci se, radeci , pricajuci.Uglavnom po mom prvom videnju situacije nisam imao sanse nikakve da je osvojim.. bila je starija od mene dosta nekih 10 godina, razumna udata zena, dobrih stavova. Proveli smo skupa preko 12 sati radnog dana, vec predvecer kad smo oboje bili umorni pocela je prica o tome kako cemo ic na pice posle smjene ako ne zavrsi bas bas kasno... I da naravno htjeli smo negdje biti u tisini i sami bez buke bez ikoga da odmorimo pola sata i ona me trebala odvesti kuci. Nista od naseg pica, na kraju stanemo na benzisku ona natoci gorivo ode platit i vraca se sa bocom slatkog svima dobro poznatog "orahovca". Sjedne u auto baci meni u krilo bocu i kaze idemo ovo popit u sat vremena i na spavanje sutra je radni dan. Sjeli smo u obliznji "zatvoreni" kafic u kutu u mraku da nas niko ne vidi da smo na tudem posjedu. Sjedili smo pusili pili orahovac, ona je izvadila joint za koji nisam ni znao da postoji u njenoj torbici. A svi dobro znate onu "prvo gandja onda sex" . Zapalili smo i njoj se pocelo vrtit i legla je ispod stolice kao neki alkos i pozvala mene da legnem pored nje da je grijem da se ne smrzne...


I pocelo je.. nisam ni u ludilu ovo ocekivao.. svi mi muskarci mastamo o starijoj dami gospodi kako god . Al eto ona je za mene bila ta... Potpuno luda !

Rekla mi je prvu recenicu : "gle frende moj novi, znas i sam da imam muza i porodicu i sve.. al cijeli dan se vlazim na tebe.. vidjela sam preko kupacih tvoju spravu i ne mogu da prestanem misliti o njoj cijeli dan i ovo planiram napraviti od tog trenutka. "

Ja sam bio u soku.. ona je skinula majcu i stavila je preko moje glave... Pocela me ljubiti po vratu, govoriti kako sam njezina mala tajna.. ljubila me strastveno, pohotno, stenjala je od poljubaca pijana i napusena... Skinula me golog u 2 minute pocela da me ljubi po vratu, ramenima ,rukama.. jednom rukom me mazila po kurcu i jajima drugom prstima prelazila preko mojih usta... Spustila se dole uvlacila ga usisavala ga, povlacila, gutala, ljubila, grizla.. lizala ljevo desno.. kao da vidi kurac nakon 5 godina.. bio sam mokar cijeli od njene sline izlizala mi je svaku tocku tijela... I odjednom se digla i rekla sad je na mene red, probudi zvijer u sebi, dovedi me do ludosti... Poceli smo se ljubiti ja sam je digao sa poda i legao na stol i sjeo na stolicu . Poceo je lizati od stopala prema gore., polako, senzualno, lagano sa njeznim dodirima prelazio preko njezina tijela dok se ona jezila i proizvodila uzdahe.. priblizio sam se mackici, glatko obrijanoj, svjezoj doslovno spremnoj da je neko unisti. Polako sam je poceo ljubiti po usminama , povlacio ih , grickao klitors.. ljubio se s njenom mackicom kao s nijednom nikad. Totalno me izludila, zabio sam joj dva prsta i poceo dodirivati g tocku u isto vrijeme sam jezikom mazio klitoris, grcila se od uzbudenja, uvijala i svrsila nakon par minuta. Tresla se uzasno i govorila mi bravo dragi tako se to radi tako se zadovolji zenu jezikom a sad lezi.. popela se na mene, nabila se na nabrekli kurac , uvijala se, mjesala guzom, grebala me po drobu i cicama , ljubila po vratu, nabijala se koliko god je mogla, pocela je ponovno da se grci da mi steze pickom kurac i naravno svrsila je, nagnula se prema nazad prije svrsetka i u pravom momentu izvadila kurac i poprskala me svojim sokovima, pocela je da ih lize.. ja sam se digao nabio joj kurac u usta i drzao je za kosu.. tako je bila sretna i ispunjena... Samo je rekla napuni me zelim tvoju mladu spremu u meni..nagnula se na stol naguzio sam je grebao po ledima , drzao za kosu i nabijao koliko god sam mogao, ona si je jednom rukom mazila pickicu i vikala jace jace ... Pleskao sam je po guzi, udarao sakama, triskao, vukao za kosu. Vikala je ja sam tvoja nova drolja unisti me. Sjela je na stol rasirila noge , uhvatila me njima za leda i nabila u sebe , izdrzao sam jos nekih par minuta naglog nabijana izvadio sam kurac ona ga je objerucke prihvatila, kleknula ispod mene isplazila jezik poprskao sam je cijelu, obilno sam svrsio nakon cijelog dana napaljivanja i jos ovog izvsrnog sexa sa starijom damom... Digla se i rekla da me nemoze voziti kuci da je previse umorna i pijana.. pitala me da dodem kod nje. Pitao sam pa gdje ti je muz ? Ona se nasmijala i rekla: On je pomorac, dolazi kuci za 4 mj. Mozes prespavati kod mene...

1 comment: