Sunday, June 19, 2016

Buduca svastikica

U super sam vezi,imamo super sex,komunikaciju ali imamo i dobru svastiku koja zna da se obuce i provocira htela to ili ne.Jednom prilikom dok sam odmarao u sobi,a one bile u drugoj pile kafu ili sta vec,posaljem zeni poruku da mi donese punjac,crnogorac sta cu,posle par sekundi ulazi svastika i onako sa vrata dobacuje punjac koji me preko cebeta pogadja u kurac,i ja onako vise mahinalno nego od bola hvatam se za njega,ona pocinje da se izvinjava i provlaci da poljubim da prestane,ja naravno odgovaram aha kako da ne,kucka ljubi svoj prst i preko cebeta mi prevlaci preko kite,koja pocinje da se budi i ona sva puna sebe kaze izlecili smo ga,cao. I dok odlazi u meni sve gori,svrsio sam za manje od 2 minuta sa njom u mislima. To je bio prvi znak da zeli da se jebe. U sledecih par dana dolazila je kod nas sve provokatnije obucena,jednom prilikom dolazi u nekoj cvetnoj leprsavoj haljinici sva u nekoj frci pita me pred njenom sestrom da je bacim do Cacka,udaljenog 50km od nas,kao hitno joj da pokupi nesto,naravno pristajem,devojka srecom nije ni htela da ide sa nama zbog zurbe,spremanja...kako smo seli u kola njena ruka je vec bila na mojoj kiti,dok se budio i skako u njenoj ruci komentarisala je da ga srecom nije previse povredila pre neki dan. Trazio sam prvo skrovito mesto,u medjuvremenu ona je vec izvadila kitu i obradjivala ga strucno,svaki sekund sam moga da svrsim ali me je voznja dekoncetrisala i produzavala zadovoljstvo,a ona se trudila da ga odradi,da pokaze sta zna,gutala ga je celog prvi put mi je neko progutao kitu,oko 18cm,kako sam stao tako sam poceo da je hvatam za guzu i mazim klicu,stenjala je sva napaljena,uletela su dva prsta,bila je vlazna masirao sam joj cmar i mazao ga sa njenim sokovima,nije se bunila samo je posustajala sa pusenjem i meni je odgovaralo,zeleo sam da ga gurnem u to malo utegnuto dupence. Poceo sam sa jednim prstom da joj razradjujem guzu,uzivala je kada sam ubacivao i drugi stezala je kitu rukicama i to me je lozilo,rekao sam da z!lim da joj razvalim guzu na sta je ona samo rekla,napred zete tvoja sam,to me je lozilo ne znam ni ja zasto,izasao sam iz kola ona je ostala na sedistu i naguzili se koliko je mogla. Glavic je jedva usao i vrisnula je od bola,drzala me je za kitu i stezala tako da je i mene bolelo,ali i lozilo. Poceo sam da je bijem po guzovima sav napaljen,ona je pustila kitu i poceo sam da ulazim polako,ona je mazila svoju picu i moja jaja,jos uvek je bila u grcu ali je uzivla,pocela je da stenje i da vice,udri tvoju svastikicu razvali je od kurca,dok sam je udarao po vec crvenim guzovima,svrsavala je i tresla se na kiti koja je bila duboko u njoj rekao sam joj da svrsavam na sta se brzo okrenula,obrisala kitu nekim vlaznim maramicama ni sam ne znam odakle joj verovatno se kucka spremala na sve to,i pocala da ga uvlaci duboko,svrsavao sam kao nikad do tada,nije htela da guta spermu ali ni da vadi kitu iz usta,slivala se niz njene usne preko brade padalo na suknju,pusila ga je dok se skroz nije omlitavio ustatla i poljubila me ne brisuci tragove sperme,nije mi smetalo da li zbog uzbudjena ili cega vec zeleo sam da traje...

No comments:

Post a Comment