Sunday, May 15, 2016

Cetnik

Leto provodim na selu. Volim da se setam do obliznje sume i da odatle izadjem na proplanak gde se vidi citav okrug. Dan je bio suncan iako se naoblacilo. Setala sam dugo i umorila sam se. Sela sam da s eodmorim i naisao je on. Visok, malajv, krupan muskarac. Sa bradom i obucen kao cetnik.
-Izgubila si se mala?
-Nisam, stala sam da odmorim.
-Mogu da ti se pridruzim?
-Ako zelis.
Seo je pored mene.
-Kisa ce.
-Ma nece, vidi kako je lepo.
-Hoce mala, veruj iskusnom i starijem. Ja sam Nikola.
-Maja.
-Maja koja ce da mi lize jaja. (propmrmljao je)
-Molim?
-Nista.
Odjednom pocela je kisa. Nisam mogla da se vratim nazad u selo jer je bilo predaleko.
-Hajde sa mnom, ima ovde jedna koliba blizu.
Koliba je bila pristojno sredjena, videlo se da boravi cesto ovde. Krevet, sto, sporet... Stavio je drva u vatru, kako bi zagrejao prostoriju.
-Skini se da se ne prehladis. Da stavimo da s eosusi odelo.
-Ma neka, sescu ovako pored sporeta.
Poceo je da otkopcava kosulju, nadzirale su se krupne maljave grudi. Bile su savrsene. Onda je skinuo pantalone, i ispala kurcina. Ogromna kurcina, koja nije bila u erekciji. Snazne ruke, savrseno telo... Sta vise pozeleti? Gledala sam ga, zeleci da ga strpam u usta.
-Svidja ti se?
-Sta?
-Pa moj kurac? Moj veliki kuras.
-Pa... lep je.
-Tvoj je devojcice. ceo je tvoj.
Ustala sam skinula kosulju i pantalone. Bili smo goli. Mesio je moje grudi jako, a zatim me povuka dole i poceo da jebe u usta. Kurac mu je rastao u mojim ustima. Podiga me je i nabio svoju kurcinu u picku. Jebao je tako jako, napaljeno... kao da nije jebao godinama. Okretao me je, kresao cas u guzu, cas u ribicu, cas u usta... Vristala sam. Nikad nisam osetila toliku kurcinu. Nikad me niko tako strastveno i jako, dobro nije jebao. Svrsio je po meni, po faci, mojim nabreklim sisama, picki, guzi, stomaku... Spreme je imalo da se oplodi 5 zena. 
-Mala, mala... Sta si mi uradila? Uff predobra si. Nisam nista zensko jebao vec nedelju dana. Nekad mi klinci iz sela popuse, ali devojke nece. A ti ti si pravo osvezenje. Ti i tvoja picka, lepa uska pica. Prlepe grudi, guza... Kako zelim da te razvalim opet od kurca...
Kad je kisa stala, vratila sam se u selo. Ponovo sam odlazila do kolibe i vidjala se i jebala do besvesti sa njim, mojim "cetnikom". Orgijali celu noc, uzivala u debeloj kiti, spermi, snaznom muskom telu...

No comments:

Post a Comment