Sunday, May 15, 2016

Tatin prijatelj

Bio je vikend, moji su otisli kod kumova na par dana. Ostala sam sama kuci. Bila sam jako smorena i napaljena. Mastala sam o seksu... Tada je neko pozvonio na vrata. Bio je to tatin najbolji prijatelj Milan.
-Cika Milane, tata nije kuci.
-Uf bas steta...
-Ali ako hocete mozete da popijete kafu.
Nisam nosila brus i preko bele majice su mi se ocrtavale bradavice, koje je on pohotno posmatrao i oblizivao se.
-Moze mala, sto da ne.
Videla sam kako me odmerava. Kako gleda moju lepu tvrdu guzu. Videla sam kako je ocesao jaja kada sam prosla pored njega. Uf napalila sam se. On je bio tako zreo, lep, krupa, misica, muskarac, prosecno maljav, prelep, jak... Zamisljala sam kakav je njegov kurac dok sam kuvala kafu. U tom prenutuku neko me je uhvatio za guzu. to je bio on.
-Cika Milane?
-Mmmm mnogo mi se svidjas malena. Tvoj tata je napravio savrsenstvo. Uvek sam bio ljubomran na njega, ozenio je najbolju ribu i ima preseks od cerke. Posto ne mogu da imam tvoju mamu, hocu tebe. Hocu tebe da razvalim od kurca.
-Ali...
Poceo je da me hvata za grudi, da me ljubi... Spustao se od vrata na dole. Podigao me je i stavio na kuhinjski sto i rasirio mi noge. Ljubio me je strasno, a onda skinuo sa mene majicu i poceo da sisa bradavice. Napalila sam se, ovlazila mi se pickica. Zelela sam ga. Zelela sam da ga osetima. Otkopcala sam mu kosulju. Imao je tako prelepo izdefinisano telo, grudi, ne preterano. Maljavo bas kako treba. Pravo musko... Onda me je uzeo i odneo u spavacu sobu i svuka. Nabijao je glavu, lizavsi mi picu. Bio je tako dobar. Sigurno je na hiljade ribica probao. Hvatala sam ga za nabreklu kitu dok me je ljubio po vratu. Ustao je i skinu pantalone i bokserice.
-Mala, ima cika Milan nesto za tebe.
Ispala je ogromna debela kurcina. Zile su iskocile. Neobrezana kita. Obrijana. Savrsena. 
-Ajde, sta cekas?
Polako sam pocela da ga lize, da ga pusim. Lizala sam mu jaja, nabijala ih u usta.
-To, to malena.
Uhvatio me je i podigao na svoj kurac. Jebao me je tako jako, strasno. Svrsili smo veoma brzo. Svrsio je u meni. Osecala sam vrelinu njegove spreme u sebi. Svrsio je obilno. Potom ga je izvadio i iscedio svu preostalu spermu meni u usta. Najukusnija sperma koju sam ikada probala. 
-Cika Milane...
-Znam. Nece tata saznati z aovo. Dobra si ti devojcica. Mogli bi jos ponekad da se kresnemo. Mogla bi i kod mene da dodjes. 
-Bilo bi lepo.
-Prelepe grudi imas, i guzu... a tek pickicu.
-Tvoj kurac je...savrsen.
-Znam, srce, svima se dopada.
Obukli smo se.
-A sad moze ona kafa. 
Dok je pio kafu, zelela sam da mu ga opet popusim. Klaknula sam ispred njega i otkopcala mu slic.
-Vidi ti malu, zeljna moje kite...
Popusila sam mu i progutala svu spermu. Ubrzo je otisao, a ja sam celu noc mastala o njegovom ogromnom tvrdom debelom kurcu i o tome kako me ponovo jebe. Sreli smo se posle jos par puta, ali o tome neki drugi put.

No comments:

Post a Comment