Sunday, May 15, 2016

Letovanje

Otisao sam na more sa svojom devojkom i njenim drustvom, njen drug sa devojkom, njena drugarica i nas dvoje, bili smo kratko u vezi nekih mesec dana, bili smo u njenoj vikedinci. Bilo nam je super, ok ekipa, zezanje, naravno puno sexa sa devojkom i kako to vec ide dalje. Jedno jutro posle malo ludje noci probudim se i krenem ka kuhinji, i cujem poznato stenjanje, naravno da sam prvo pomislio da se moja devojka krese sa njenim ortakom koji je tu sa devojkom i nije mi bilo sve jedno, kao i svakom prosecnom balkancu, taman sam hteo da udjem, ali sam primetio da na plocicama kleci Ana, drugarica moje devojke i lize joj pickicu. Ivana moja devojka je sedela na radnom delu kuhinje rasirenih nogu i nisam mogao da je vidim, ali sam je cuo kako zadovoljno stenje .. Ana je bas dobro obradjivala, jezik joj je bio na njenom klitorisu prsti u njenoj pickici ... NAravno da mi se digao najstrasnije i da sam Ivani oprostio neverstvo, onako u gacama, poceo sam da ga drkam, najveca zelje u zivotu mi je bila da probam trojku... Ivana je tiho stenjala i govorila, joj "dublje dublje udji ... aaaaaahhhh kako volim kada mi sisas klitoris" Ana je ustala bila je samo u gacicama, poksao sam da se sklonim, ali me je videla .... jako se zbunila, o Ivani i da vam ne pricam, sta cu ja sam se pojavio,prisao Ivani i strasno je poljubio, i rekao mogu dagledam, mogu da ucestvujem, mogu i da se izgubim ... Ivana me je jako zagrlila, jos je bila na radnom delu kuhinje prisao sam joj izmedju nogu i osetio prekomojih gaca koliko je mokra i vrela, Ana je prisla i poljubila je najpre nju a onda i mene stisnula me ja za dupe i skinula mi gace.... mo kurac je bio tvrd uh kako sam bio napaljen, uzela je moj kurac i mazila ga nezno igrala se sa njim dok se ljubila sa Ivanom, mojim kurcem je dirala njin klitoris i vesto ga nadrkavala ...ja sam zavukao ruku u njene gacice i od pozadi prstima usao u njenu prelepu obrijanu vlaznu pickicu svo troje smo uzivali mene je strast skroz obuzimala, adrenalin je rastao sve vise i vise pogled na njih dve kako se ljube me je tako lozio da je to strasno, Ana me je polako pomerila od Ivane i ponovo pocela da je lljubi po grudima, prsti su joj bili na njenom klitorisu i to je adila jako vesto, Ivana je bila na ivici exstaze ... Ana se namestila tako lepo se naguzila, skinuo sam joj gacice i polako usao u nju, nabio sam ga do kraja mesala je mazila se prosto sa njim, svaki nje pokret je bio odmeren, tacno je znala kako zeli da uziva, dominirala je u toj igri, presla je na Ivaninu picku i pocela je da je lize strasno, Ivana je rasirila noge i uzivalabila je sve glasnija, guza joj je odskakivala od povrsine bila je u zanosu, Ana je mene jebala odmereno, kad god bih probao da ga zabijem jace, usporavala me je, kao da je svaki pokret koji je ona pravila bio samo za nju ... Ja sam bio odusevljen, nalozen imao sam osecaj da ce mi glavic eksplodirati koliko je nabrekao. Ivana je bila na vrhuncu znao sam da ce svrsiti svakog trenutka... bilo je nesto najlepse sluati je i gledati kada je na vrhuncu sise su joj nabrekle, bradaice tvrde kao kamen, pocella je da svrsava Ana je drugom rukom uhvatila za grudi i ona je svrsavala, tresla se od zadovoljstva, ....mene je to jos vise ponelo Anu sam poceo da nabijam sve jace na kurac, dozvolila je sada, malo se uspravila ona i Ivana su se strasno ljubile, dodirivale se bradavicama, Ana je stenjala tako jebozovno, skoro da sam svrsio izvadio sam ga jedva sam se suzdrzao zeleo sam da ovo traje sto vise.... Otisli smo u nasu sobu, bio sam napaljen do maksimuma a i njih dve, Ivana je bila u extazi, skroz je odlepila, bacila se skoro na mene i objahala, pocela je da se nabija na mene sve jace i jace jebao sam je odozdo drzao sam njen ritam uhhhhh kako mi je bilo tesko da se iskontrolisem da ne svrsim ... a zeleo sam Anu, opasno sam je zeleo ... kao da me je cula nezno je sklonila Ivanu sa mene i zajahala me je ali namestila se od pozadi, i pocela je da mesa ... Ivana je prisla i pocela je da joj lize klitoris dok sam ja u njoj .... kada se podigne Ivana joj je lizala tako strasno lizala je njoj klitoris moj nabrekli kurac .... a onda bi se ona jako nabila na njega pa ponovo pocela da mesa, izludjivala me je ... a onda je Ivana pocela da lize moja jaja .... e to je bilo to, erupcija je pocinjala nisam vise mogao da se suzdrzim, Ana je znala da cu svrsiti, samo je jos brze pocela da mesa zelela je da svrsim ... njeni uzdasi, njeno njihanje kukova njene grudi, Ivanin jezik sve je dovelo do strasne erupcije izvadila ga je u poslednjem trenutku i izdrkala ga po sebi po svom stomaku, Ivana ga je uzela u usta i isisala sve do poslednje kapi a onda se bacila na nju olizala je svu spermu sa nje .... Bio sam srecan ispunio sam svoje snove, Ivani sam odmah ponudio brak, a Ani kumstvo, znate vec kako to ide, kumi prvo vece ....

No comments:

Post a Comment