Friday, May 13, 2016

U troje

Bio je vruci ljetni dan, sama doma, gledam tv i uzivam, znam da nitko nece da dolazi pa mi je samo haljinica dovoljna, ne trebaju mi ni gacice ni grudnjak.
Zazvoni zvono, pomislih, evo moje susjede zazeljela se lizanja, otvaram vrata, ispred ona sa starijim tipom, pita moze li uci. Usli su, sjeli, upoznali se, koliko sam shvatila to joj je jebac, nije decko, zlocestoca mala ima nekoliko tipova da ju pune.
Na sebi je imala laganu haljinu bez grudnjaka i gacica, samo siroku, da se ne vidi. Sjedili su na kaucu dok sam im slagala sokove u kuhinji, kroz providnu zavjesu vidjela sam da je zavukao ruku ispod njene haljine i mjesi joj sise, to me uzbudilo. Njena ruka bila je na njegovim hlacama, stiskala mu je kurcinu.
Otvorila je slic i polizala mu glavic, sjela mu u krilo i rasirenih nogu se nabila na njega lagano mjesajuci guzom. Stigla sam i ja iz kuhinje, nasmijala mi se i podigla suknjicu, prizor njegovog debelog kurca u njenoj uskoj vreloj picki me izludio. Spustila sam sokove na stol, nagnula se tako da mi vide sise, rekla je, mmmm opet te predivne sise nemaju grudnjak, bilo mi je malo neugodno ali sam se samo nasmijala.
Pocela je brze da mjesa guzom po kurcu i zastenjala je tiho, tada je i on rekao, dodi i ti lutko. Prisla sam im, skinuo joj je haljinu i bila je potpuno gola, skakala je sve brze na kurcu a sise su joj poskakivale. Mjesila sam ih rukama i uzivala.
Spustila sam se na koljena i lizala mu mokra jaja od njenih sokova, izvadio je kurac i zabio mi ga u usta, tako je vreo i tvrd i socan mmmm pusila sam kao kurvica neka. Polizala sam joj picku i vratila ga u nju. Nastavila je s nabijanjem. Prisla sam mu, ljubili smo se strasno, mjesio mi je sise i uvrtao bradavice sto me napalilo do ludila, stenjala sam. Rekao je, ajde kurvice naguzi se, sto sam odmah i napravila, izvadio je kurcinu iz njene mokre pickice i zabio ga do jaja u moju, zastenjala sam. Zestoko me nabijao i sirio i govorio da sam kuckica, dok mi je susjedica sisama bradavice.

Zestoko smo se jebali, u svim pozama, trazila sam ga da me jebe u guzu, uhh kako je prijalo. Lizala sam susjedi picku i sise dok me jebao bez prestanka. Malo mene malo nju. Nakon sat vremena savrsenog jebanja kleknule smo kao kuckice otvorile usta i cekale spermu. Uskoro nam je podjelio spremu iz svog debelog kurca, ja sam mu sisala glavic a ona mu je lizala jaja.
Odjednom mi je postalo jako vruce u ustima, stari je poceo piskit u moja usta, nisam ga pustala, gutala sam i uzivala, zadnje kapljice sam dala njoj, i ona je zeljela. Lezali smo goli i mokri na kaucu. Od tad se cesto nalazimo i ponavljamo sve to.

No comments:

Post a Comment