Friday, May 13, 2016

Seks sa mladom komsinicom

Jednog lijepog ljetnog poslijepodneva stizu mi poruke od komšinice koja ima nepunih 19 godina kako sam bezveze komsija i kako me treba biti stid jer ne drzim do dobrih komsijskih odnosa.Meni je tad bilo 26 godina i komsinicu sam upoznao godinu dana ranije kad se doselila u nas komsiluk.Izlazili smo nekoliko puta na pivu i vidio sam da je napaljena tinejđerka koja jedva ceka da primi kakvu dobru kurcinu.Jedne noci nakon naseg izlaska predlozih joj da popijemo koju pivkicu u autu na livadi pored puta ...
Nakon pive uslijedio je poljubac,a onda sam poceo da mazim njene male, ali cvrste sise.Izvadio sam sise i poceo sam ih lizati,grickati, a ona je uzdisala iz sve snage,osjetih njenu ruku na svojoj kurcini, digao se i jedva je cekao da ga zavali komsinici u picku.Zavukao sam ruku pod njenu suknjicu , a gacice nije nosila tako da sam osjetio njenu obrijanu i vlaznu picu.
Stavio sam prstenjak u njenu vrelu koku, a ona je uzdisala i molila da joj ga stavim.Ona se potom sagela, izvadila moju kurcinu iz farmerki i pocela strastveno da pusi moj kurac, a ja sam se jedva suzdrzavao da ne svrsim.Prebacimo se na zadnje sjediste i ona sjede na moj kurac i duboko uzdahnu.Pocela je tako dobro jahati kao da se jebe vec godinama, nabijao sam je do kraja, a ona je vrisatala iz sve snage.Njene sise su skakale,a ja sam ih hvatao ustima i grickao njene nabrekle bradavice.
Izveo sam je vani i povalio na haubu, digao noge na svoja ramena i tucao je kao nikoga do tada,osjetio sam da svrsava i molila je da je jebem jos jace, okrenuo sam je i poceo tucati sa guzice tako da su moja jaja udarala u njenu prelepu mladu guzu.
Osjetio sam da sam pri kraju, izvadim kurcinu iz picke, okrenem je i gurnem joj ga u usta, svrsim joj u usta,a ona nastavi da ga pusi i onako nasmijana proguta svu spermu.Odavno nisam imao tako dobar sex.
Danas sam ja ozenjen, a ona pred brakom, ali s vremena na vrijeme kad je sama kuci znam otici na jednu turu sexa sa njom.
Prica je istinita.

No comments:

Post a Comment