Friday, May 13, 2016

njena keva u akciji

Bio sam s curom kod njenih pozvan na veceru ,bas sam imao tremu za taj poziv nisam imao predstavu sta i kako....za poziv je bila zaslužna njena keva ,videla je moje fotke pa navodno je htela da me licno upozna.uz svu tremu koju sam imao i situacije prihvatio sam veceru.sutra dan sam otisao do grada da kupim neki pokloncic i cvece takav je red kad odes nekome u goste.bio sam spreman ,sredjen za taj susret ,stižem do njene kuce i zvonim na vratima izlazi moja cura dajem joj poljubac i poklon usao sam a tamo njena keva hmm moram priznati bila je jako izazovno obucena mislim da sam progutao knedlu u grlu,prisao sam joj pružio ruku i upoznao.tu smo se raspricali o svemu mada je svaki njen pokret nogu bio provokacija ,trudio sam se da ne obracam pažnju.vecera je bila dobra pa smo to zalili malo vinom i tako se do kasne sate caskalo doslo je vreme da krenem ,ustao sam i zahvalio na svemu iznenada ne ocekivano njena keva pocels da insistira da prespavam slobodno da se ne ustrucavam,pogledao sam svoju curu ona je pocrvenela ali se složila.dobio je svako svoju sobu naravno ,za neko vreme cujem kako skripi kvaka na vratima mislo sam mojamala je to,upalio sam stonu lampu kad ugledah njena keva u cipkastom vesu samo mi je pokazala prstom da cutim.poceo sam da drhtim,rekla je ne brini svi spavaju neve nas cuti ,prisla mi i prigrlila moju glavu izmedju njenih raskosnih grudi u vazdu se poceo osecati taj pritisak i lupanje srca.mazila ga je preko mojih boxerica dok sam joj stiskao grudi i lizao bradavice pocela je stenjati i molila me da joj ga dam celog.nije mi trebala reci dva puta gurno sam ruku u njene gacice gde su se slivali sokici iz njene pice koja je cini mi se imala 100 stepeni ,dok sam joj trljao picu mesala je zanosnom guzom uveliko i dahtala hajde jebi me tako te zelim u moju picku rasturi je jebi tako je tvrd ,spustila se dole i ouhvatula ga vlažnim usnama,prelazila jezikom preko glavica i mljackala.podigao sam je s poda prisao s ledja i prebacio preko kreveta sa podignutom guzom ,otvorila se njena vruca picka koja je pulsirala zajedno sa analnom rupicom.za tren sam uterao kitu u vrelu picku dok je ona uhvatila ritam i nabijala se sama,njene velike grudi se njisu samo je stenjala ohhh jebi,jebi nabi ga tako ga želim .dok se nabijala na moj nabrekli kurac jednom rukom sam trljao njen klitoris dok nije pocela da drhti ,svrsila je od zadovoljstva je pocela da dahce glasnije olrenula se uzela ga u usta i sisala kao pomahnitala ubrzo sam je poprskao.otisla je u svoju sobu a ja nastavio da spavam,ustao iz jutra popio kafu i otisao kuci,tako da nisam nikad ni slutio sta sve coveka može snaci.....

No comments:

Post a Comment